Wiadomości z Chorzowa

Mleko i woda zamiast farby

  • Dodano: 2013-04-28 10:45, aktualizacja: 2017-11-29 13:42

Limonka, mleko, trochę... błota i reklama gotowa. W pełni ekologiczna i idealnie komponująca się z otoczeniem. Wkrótce takie ogłoszenia, dzięki współpracy Parku Śląskiego z agencją Green Graffiti, pojawią się na naszych alejach.

Green Graffiti używa do działań marketingowych technik, które są przyjazne dla środowiska. Niezależnie od formy przekazywanej widomości ich metody są zawsze takie same – ekologiczne i innowacyjne. Współpracuje z organizacjami rządowymi, pozarządowymi i pożytku publicznego na całym świecie. Charakterystyczne reklamy agencji pojawiają m.in. w Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, a nawet w Korei Południowej. W Polsce oferowane przez nią produkty również są coraz popularniejsze – chętnie korzystają z nich we Wrocławiu, Krakowie i w Łodzi.

Green Graffiti do swoich reklam używa mchu, wody pod dużym ciśnieniem, piasku, śniegu i roślin. Reklamy, które pojawią się na parkowych alejach będą wykonane ze specjalnej mlecznej mieszanki, kwasy cytrynowego, tzw. pigmentu ziemnego, czyli po prostu brudu.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Parkiem – przyznaje Bartosz Suchecki, przedstawiciel agencji. – To miejsce ma się kojarzyć z ekologią, my również stawiamy na ochronę środowiska. Pasujemy do siebie idealnie – twierdzi.

Ekologiczne ogłoszenia mają pojawić się na alejach Różanej, Ziętka i Głównej. Zostaną utworzone na asfalcie i na kostce brukowej. Mają być w pełni neutralne dla środowiska. Ich trwałość, w zależności od pogody, wyniesie 2,5 miesiąca. Dzięki współpracy z agencją na alejach pojawią się zaproszenia na imprezy proekologiczne, m.in. Wiosenną Wystawę Kwiatów i Śniadanie na Trawie, które w tym roku odbędą się w Parku.

Green Graffiti przygotuje też konkretne reklamy. Nie oznacza to jednak, że każdy produkt będzie mógł się pojawić na parkowych alejach.

– Mamy zasadę, że nie tworzymy ogłoszeń, które nie zgadzają się z naszą linią i przekonaniami i promują produkty, które źle oddziałują na środowisko – podkreśla Suchecki. – Nie reklamujemy tytoniu, alkoholu i innych tego typu rzeczy. Nasz target w tym przypadku to głównie firmy sportowe i produkujące akcesoria dla dzieci, matek i ojców.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojChorzow.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również