W Urzędzie Miasta nastąpiły zmiany zasad bezpośredniej obsługi mieszkańców w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa.
Zmiany zasad bezpośredniej obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta Chorzów w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19
Z dniem 19 października 2020 wprowadzone zostają następujące zasady bezpośredniej obsługi mieszkańców we wszystkich wydziałach i biurach Urzędu Miasta Chorzów:
1) mieszkańcy przed wizytą w Urzędzie Miasta są zobowiązani umówić się telefonicznie, dzwoniąc na wskazane niżej numery telefonów,
2) przed wejściem do Urzędu mieszkańcy powinni zdezynfekować ręce oraz umożliwić wykonanie pomiaru temperatury ciała, a podczas wizyty realizować obowiązek zakrywania ust i nosa,
3) składanie podań i dokumentów w Urzędzie Miasta realizowane jest poprzez wrzucenie ich do urny stojącej w przedsionku Urzędu,
4) wydziały Urzędu Miasta obsługują również strony telefonicznie i za pośrednictwem elektronicznych narzędzi (mail, sekap, epuap),
5) zapewnia się mieszkańcom możliwość wejścia do budynku urzędu w celu zapoznania się z informacjami urzędowymi, znajdującymi się na tablicy ogłoszeń przy głównym wejściu do gmachu Urzędu oraz przy wejściu od ul. Jagiellońskiej,
6) obsługa mieszkańców odbywa się od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.15 – 11.45 oraz 12.45 – 17.15, a w piątek w godzinach 7.15 – 11.45,
7) w godzinach 11.45 - 12.45 Urząd Miasta będzie niedostępny dla interesantów, a w tym czasie odbywać się będzie wietrzenie i dezynfekcja pomieszczeń.
Informacje dotyczące bezpośredniej obsługi stron w Urzędzie Miasta Chorzów
Sprawy związane z rejestracją pojazdów i prawami jazdy załatwiane są:
- w Pawilonie C pod estakadą,
- w gmachu Urzędu Miasta - wejście na I piętro do Referatu Komunikacji wejściem głównym od strony Rynku,
- sprawy dot. rejestracji pojazdów, dowodów rejestracyjnych – tel. 32 4165132
- sprawy dot. praw jazdy, innych uprawnień do kierowania, instruktorów nauki jazdy
- i Ośrodków Szkolenia Kierowców - tel. 32 4165138
2. Sprawy związane z dowodami osobistymi i ewidencją ludności załatwiane są w budynku Urzędu Miasta w pokojach nr 7, 9 i 11. Ta część parteru budynku jest odizolowana od reszty gmachu – wejście do gmachu budynku od ulicy Jagiellońskiej.
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych – tel. 32 4165010,
Pozostałe sprawy załatwiane są w poszczególnych Wydziałach:
Wydział Architektury, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej |
32 4165334 |
Wydział Zasobów Komunalnych |
32 4165121 |
Wydział Podatków i Opłat Lokalnych |
32 4165027 |
Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – sprawy ochrony środowiska i gospodarki komunalnej |
32 4165413 |
Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – Referat Gospodarki Odpadami |
32 4165028 |
32 2412749 |
|
Wydział Budżetu i Analiz |
32 4165108 |
Wydział Działalności Gospodarczej |
32 4165015 |
Wydział Edukacji |
32 4165402 |
Wydział Egzekucji i Windykacji |
32 4165134 |
Wydział Geodezji |
32 4165431 |
Wydział Informatyki |
32 4165304 |
Wydział Inwestycji Komunalnych |
32 4165438 |
Wydział Księgowości |
32 4165105 |
Wydział Kultury, Sportu i Turystyki |
32 4165313 |
Wydział Obsługi Technicznej |
32 4165328 |
Wydział Organizacyjny i Kadr |
32 4165307 |
Wydział Polityki Społecznej |
32 4165226 |
Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej |
32 4165220 |
Wydział Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych |
32 4165627 |
Wydział Spraw Obywatelskich - sprawy wyborcze i inne |
32 4165229 |
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności |
32 4165987 |
Wydział Zarządzania Nieruchomościami |
32 4165425 |
Wydział Zasobów Komunalnych |
32 4165121 |
Wydział Zdrowia |
32 4165238 |
Kancelaria Rady Miasta |
32 4165205 |
Straż Miejska tel. Alarmowy 986 |
32 2416145 |
Biuro Audytu i Kontroli tel. wew. 235 |
32 4165000 |
Biuro Inspektora Ochrony Danych Osobowych |
32 4165432 |
Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków |
32 4165415 |
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów |
32 4165420 |
Biuro Zamówień Publicznych |
32 4165237 |
lub pod numerami telefonów podanymi w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chorzów pod adresem www.bip.chorzow.eu.