Wiadomości z Chorzowa

Zmiany zasad bezpośredniej obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta

  • Dodano: 2020-10-19 08:00, aktualizacja: 2020-10-18 21:33

W Urzędzie Miasta nastąpiły zmiany zasad bezpośredniej obsługi mieszkańców w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Zmiany zasad bezpośredniej obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta Chorzów w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19

Z dniem 19 października 2020 wprowadzone zostają następujące zasady bezpośredniej obsługi mieszkańców we wszystkich wydziałach i biurach Urzędu Miasta Chorzów:

1) mieszkańcy przed wizytą w Urzędzie Miasta są zobowiązani umówić się telefonicznie, dzwoniąc na wskazane niżej numery telefonów,

2) przed wejściem do Urzędu mieszkańcy powinni zdezynfekować ręce oraz umożliwić wykonanie pomiaru temperatury ciała, a podczas wizyty realizować obowiązek zakrywania ust i nosa,

3) składanie podań i dokumentów w Urzędzie Miasta realizowane jest poprzez wrzucenie ich do urny stojącej w przedsionku Urzędu,

4) wydziały Urzędu Miasta obsługują również strony telefonicznie i za pośrednictwem elektronicznych narzędzi (mail, sekap, epuap),

5) zapewnia się mieszkańcom możliwość wejścia do budynku urzędu w celu zapoznania się z informacjami urzędowymi, znajdującymi się na tablicy ogłoszeń przy głównym wejściu do gmachu Urzędu oraz przy wejściu od ul. Jagiellońskiej,

6) obsługa mieszkańców odbywa się od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.15 – 11.45 oraz 12.45 – 17.15, a w piątek w godzinach 7.15 – 11.45,

7) w godzinach 11.45 - 12.45 Urząd Miasta będzie niedostępny dla interesantów, a w tym czasie odbywać się będzie wietrzenie i dezynfekcja pomieszczeń.

Informacje dotyczące bezpośredniej obsługi stron w Urzędzie Miasta Chorzów

Sprawy związane z rejestracją pojazdów i prawami jazdy załatwiane są:

  • w Pawilonie C pod estakadą,
  • w gmachu Urzędu Miasta - wejście na I piętro do Referatu Komunikacji wejściem głównym od strony Rynku,
  • sprawy dot. rejestracji pojazdów, dowodów rejestracyjnych – tel. 32 4165132
  • sprawy dot. praw jazdy, innych uprawnień do kierowania, instruktorów nauki jazdy
  • i Ośrodków Szkolenia Kierowców - tel. 32 4165138

2. Sprawy związane z dowodami osobistymi i ewidencją ludności załatwiane są w budynku Urzędu Miasta w pokojach nr 7, 9 i 11. Ta część parteru budynku jest odizolowana od reszty gmachu – wejście do gmachu budynku od ulicy Jagiellońskiej.

Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych – tel. 32 4165010,

Pozostałe sprawy załatwiane są w poszczególnych Wydziałach:

Wydział Architektury, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej

32 4165334

Wydział Zasobów Komunalnych

32 4165121

Wydział Podatków i Opłat Lokalnych

32 4165027

Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – sprawy ochrony środowiska

i gospodarki komunalnej

32 4165413

Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – Referat Gospodarki

Odpadami

32 4165028

Urząd Stanu Cywilnego

32 2412749

Wydział Budżetu i Analiz

32 4165108

Wydział Działalności Gospodarczej

32 4165015

Wydział Edukacji

32 4165402

Wydział Egzekucji i Windykacji

32 4165134

Wydział Geodezji

32 4165431

Wydział Informatyki

32 4165304

Wydział Inwestycji Komunalnych

32 4165438

Wydział Księgowości

32 4165105

Wydział Kultury, Sportu i Turystyki

32 4165313

Wydział Obsługi Technicznej

32 4165328

Wydział Organizacyjny i Kadr

32 4165307

Wydział Polityki Społecznej

32 4165226

Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej

32 4165220

Wydział Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych

32 4165627

Wydział Spraw Obywatelskich - sprawy wyborcze i inne

32 4165229

Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności

32 4165987

Wydział Zarządzania Nieruchomościami

32 4165425

Wydział Zasobów Komunalnych

32 4165121

Wydział Zdrowia

32 4165238

Kancelaria Rady Miasta

32 4165205

Straż Miejska tel. Alarmowy 986

32 2416145

Biuro Audytu i Kontroli tel. wew. 235

32 4165000

Biuro Inspektora Ochrony Danych Osobowych

32 4165432

Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków

32 4165415

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów

32 4165420

Biuro Zamówień Publicznych

32 4165237

lub pod numerami telefonów podanymi w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chorzów pod adresem www.bip.chorzow.eu.

Komentarze (1)    dodaj »

  • Roman

    Rozumiem rygory sanitarne wprowadzane przy obsłudze interesantów i popieram je mam jednak pytanie do władz naszego UM kto podjął decyzję o zatrudnieniu ochroniarza obecnego w holu urzędu.Czlowiek przedstawiający się jako szef ochrony na pytanie dlaczego pracownicy urzędu nie musza zakładać maseczek stwierdzil że dlatego bo to "moi urzednicy". Jeśli tak ma wyglądać wprowadzanie obostrzen które chronią wszystkich to gratuluję trafnej decyzji zatrudnieniu tego pana. Mierzenie temp.i spryskiwanie dłoni może wykonać niekoniecznie osoba powodująca zdumienie i irytację ptentow UM. Dodatkowo nie sądzę by państwa szef ochrony musiał mieć maseczek z logiem Ruchu Chorzów na którego utrzymanie łozą wszyscy mieszkańcy lecz nie każdy ma na to ochotę.Polecam zastanowienie się nad przyszłością zawodową tego pana w naszym UM gdyż jego obecność jest wizerunkową klapą dla całego urzędu i ludzi tu pracujących.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojChorzow.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również