Działania marketingowe mogą być naprawdę budżetowe. Poza zewnętrznym budowaniem świadomości marki, na przykład poprzez marketing internetowy, warto również działać na miejscu, a więc fizycznie. Pomimo internetowej ekspansji, ciągle obserwujemy na topie niektóre z tradycyjnych form reklamy. Takimi są właśnie standy reklamowe. Trudno wyobrazić sobie bez nich efektywną sprzedaż. Sprawdź, dlaczego są tak skuteczne i istotne, czytając ten tekst.
Tradycyjne formy reklamy dalej mają się dobrze i trudno się bez nich obejść
Spora część decyzji, które podejmujemy w sklepie, jest prowokowana przez chwilowe uniesienia i impulsywne działania. Dlaczego tak jest? Czasem jakiś produkt rzuci nam się w oczy i zaczynamy o nim myśleć: „czy jest mi potrzebny?”. Bardzo często dochodzi do nas wtedy, że – tak, do jakiegoś celu by nam się przydał. To bywa przydatne, gdy zapominamy o jakiejś potrzebie czy o czymś, co mieliśmy kupić, ale w sklepie wypada nam to z głowy. Co sprawia, że zwracamy uwagę na dany produkt, nawet jeśli jest otoczony mnóstwem innych? To właśnie stojaki reklamowe, które eksponują artykuł. Jest ich wiele rodzajów. Wykorzystywane są w zależności od przestrzeni czy celu. Dzięki technologii druku UV pokryć można niemalże każdą powierzchnię, w każdym kształcie. To sprawia, że znajdziesz wiele modeli o różnych możliwościach. Do ważnych komunikatów, społecznych treści, świetnie nadadzą się na przykład totemy. Stojaki tekturowe są dobrym rozwiązaniem w zamkniętych pomieszczeniach, na przykład w punktach handlowych, galeriach czy szkołach. Niezależnie od tego, czy stojak jest naladowy, czy półkowy i ma służyć utrzymywaniu nawet znacznego obciążenia, pokryć go można wybranym wzorem i profilem kolorystycznym. Nawet najbardziej wymagające i wymyślne zlecenie powinno być wykonane w najwyższej jakości barw.
Stojaki z tektury. Wygodne, ale i efektowne rozwiązanie
To ważne, aby produkt odznaczał się w przestrzeni. Prezencja asortymentu, a raczej jego efektywna ekspozycja to coś, co potrafi zdziałać prawdziwe cuda. Standy cechują się tym, że w zależności od potrzeb, wizji czy warunków miejsca, można je skutecznie wykorzystać. Zarówno bowiem kształt stojaka, jak i jego wizualną, estetyczną treść, dowolnie dopasujesz. Jeśli zadbamy o to, aby był on odpowiednio wykonany, okaże się skutecznym elementem marketingowym. Na stronie stojakitekturowe.pl firmy STprint, znajdziesz standy, które przykują uwagę wszystkich. Ich asortyment zawiera wiele sprawdzonych szablonów, ale i również uwzględnia indywidualne koncepcje. Postaw na tę formę działań marketingowych i przekonaj się, że sprzedaż może być naprawdę prosta!