Wiadomości z Chorzowa

Jesteś freelancerem i obsługujesz klientów z Niemieckiego rynku e-commerce?

  • Dodano: 2021-08-03 08:45, aktualizacja: 2021-08-03 08:47

Link building jest jednym z najbardziej istotnych elementów wchodzących w skład procesu optymalizacji widoczności stron internetowych w najpopularniejszych wyszukiwarkach. Wdrożenie odpowiednich narzędzi i działań pozwala zwiększyć zainteresowanie daną marką, jej usługami czy produktami, co automatycznie przekłada się na lepsze dochody ze sprzedaży. Jak jednak jeszcze skuteczniej zdobywać linki dla klientów, którzy prowadzą swoją firmę na rynku niemieckim stający się coraz bardziej atrakcyjny dla polskich przedsiębiorców? Podpowiadamy.

  1. Link building – na czym polega?

Na samym początku warto wyjaśnić, czym w istocie jest link building. Jest to nic innego jak jeden z etapów pozycjonowania stron internetowych, którego przedmiotem jest pozyskiwanie linków zewnętrznych (tzw. odnośników) z innych witryn www, którym do tej pory udało się wypracować wysoką pozycję w wyszukiwarce. Na przestrzeni ostatnich lat zmieniło się nieco postrzeganie link buildingu – jeszcze do niedawna bardziej liczyła się ilość, natomiast obecnie znacznie korzystniej na widoczność strony wpływa jakość linków, które powinny pochodzić z wysokiej jakości serwisów tematycznych.

  1. Link building w Polsce a w Niemczech

Choć działania SEO w Polsce i innych krajach zachodnich mogą wydawać się bardzo podobne, to na rynku niemieckojęzycznym, w tym w Austrii, Szwajcarii czy Liechtensteinie, nie wszystkie praktyki powszechnie stosowane wśród naszych specjalistów okazują się strzałem w dziesiątkę za naszymi zachodnimi granicami. W Niemczech odchodzi się od takich trików SEO jak dodawanie stron do katalogów, linków na forach internetowych czy systemy wymiany linków. Tam zdecydowanie częściej stawia się na jakość linków zwrotnych, które pozyskuje się z dobrych źródeł.

  1. Jak pozyskiwać linki na rynku niemieckim?

Pozostaje jednak pytanie, co robić, aby pozyskać jakościowe linki? Istnieje kilka skutecznych metod, które stosują nawet polskie agencje zajmujące się obsługą klientów działających na rynku niemieckim. Przykładowo, link building niemieckiego sklepu z doczepianymi włosami Echt Hair prowadzi Webway. Zatem jak prowadzić skuteczny link building w Niemczech? Dobrze sprawdzają się linki znajdujące się w publikacjach dziennikarskich i prasowych, linki od partnerów biznesowych, linki z portalów społecznościowych czy odnośniki z artykułów sponsorowanych, które wyróżniają się wysoką jakością contentu.

Szeroką ofertę link buildingu na rynek niemiecki znajdziesz na https://webway.pl/link-building/.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojChorzow.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.