Jak załatwić sprawę w Urzędzie Miasta Chorzów?
Godziny otwarcia Referatu Zasobu Geodezyjno-Kartograficznego (pokój 320):
- poniedziałek - środa: 7:30 - 15:00
- czwartek: 7:30 - 17:00
- piątek: 7:30 - 13:00
Telefony do Referatu Zasobu Geodezyjno-Kartograficznego:
- 32 416 50 00 wew. 369
Wybierz zagadnienie:
- Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków
- Gleboznawcza klasyfikacja gruntów rolnych i leśnych
- Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu
- Nadanie numeru porządkowego budynku
- Nazewnictwo: ulic, alei, mostów, placów, osiedli, parków, bulwarów i skwerów
- Przyjmowanie do zasobu dokumentacji pomiarowej
- Rozgraniczenie nieruchomości
- Udostępnienie materiałów oraz informacji stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny
- Uwierzytelnienie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych lub prac kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, sądowych lub czynności cywilnoprawnych
- Wydanie wypisu z rejestru gruntów, budynków i lokali oraz wypisu i wyrysu z rejestru gruntów
- Wydanie zaświadczenia na podstawie operatu ewidencji gruntów i budynków
- Wydanie zaświadczenia o zmianie nazwy ulicy lub numeru porządkowego
- Zgłoszenie lub uzupełnienie zgłoszenia pracy geodezyjnej lub kartograficznej
- Wyłączenie gruntów rolnych z produkcji rolniczej
Wszystkie sprawy urzędowe:
Dla mieszkańców
Jak wypełnić wniosek - wszystkie informacje
Dla przedsiębiorców
Dla organizacji, stowarzyszeń i instytucji