Jak załatwić sprawę w Urzędzie Miasta Chorzów?
Godziny otwarcia Wydziału Spraw Obywatelskich:
- poniedziałek - środa: 7:30 - 15:00
- czwartek: 7:30 - 17:00
- piątek: 7:30 - 13:00
Telefony do Wydziału Spraw Obywatelskich:
- 32 416 50 00 wew. 240
Wybierz zagadnienie:
Sprawy obywatelskie:
- Wydanie Karty Dużej Rodziny
- Wydawanie pozwoleń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich
- Realizacja zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
- Sporządzenie testamentu urzędowego (allograficznego)
- Wyrażenie zgody na używanie herbu miasta
Sprawy wojskowe:
- Uznanie osoby, której doręczono kartę powołania do zasadniczej służby wojskowej oraz żołnierza odbywającego tę służbę za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny
- Uznanie osoby, której doręczono kartę powołania do zasadniczej służby wojskowej oraz żołnierza odbywającego tę służbę za żołnierza samotnego
- Uznanie za sprawującego bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny
- Wydanie decyzji dotyczącej pokrywania należności i opłat mieszkaniowych żołnierzowi uznanemu za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny lub samotnego
- Wypłata świadczeń pieniężnych za odbyte ćwiczenia wojskowe
Wszystkie sprawy urzędowe:
Dla mieszkańców
Jak wypełnić wniosek - wszystkie informacje
Dla przedsiębiorców
Dla organizacji, stowarzyszeń i instytucji