Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Podmiot do którego wysyłane będzie zapytanie;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane zgodnie z powyższymi celami na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych może skutkować niemożliwością wysłania zapytania.
Opinie (8) DODAJ
Dla mnie super, przeniosłem się z Chorzowa Batorego. Po przejęciu przez nowego właściciela, jest czyściutko, miłe panie w recepcji i fajny kącik dla dzieci. Serdecznie polecam, dobry dojazd i blisko apteka.
Polecam panie dr Warzechę i pAnia Godule .Najlepiej znają się na swojej pracy znają swoich pacjentów i zaufanie pełne do tych kobiet .
Fachowi lekarze.
Co byś zmienił w firmie?
Rejestracja to jakiś żart. Wiecznie odłożona słuchawka, dodzwonić się to jakiś cud! Jeszcze ani razu nie zostałam mile obsłużona, bo Panie rejestratorki wiecznie naburmuszone, traktują pacjentów jak intruzów i zawsze mają czas, a w szczególności na prywatne rozmowy.
Lekarze godni zaufania.
Co byś zmienił w firmie?
Z pewnością zmiana obsługi w rejestracji,która jest totalnym absurdem. Panie mają okropne podejście do pacjentów,są wyjątkowo niemiłe i nie uprzejmie. Problem dotyczy również wiecznie odłożonej słuchawki. Rejestracja telefoniczna graniczy z cudem.
Bardzo miły personel medyczny.
Co byś zmienił w firmie?
Co zmienić? Cały system rejestracji! Począwszy od kadr, które odliczają czas do swoich wymarzonych emerytur i z pogardą oraz brakiem szacunku pijąc kawę przyjmują kolejnego pacjenta, zapominając nieraz, że to oni służą pacjentom a nie pacjent im. Najsłabszym ogniwem jest "okienko rejestracyjne" gdzie ludzie nie raz odchodzili "z kwitkiem", bo nie byli informowani! Nowoczesne systemy logowania i rejestracji!
Mili lekarze
Co byś zmienił w firmie?
Jeśli dla kogoś to nie jest problem niech lepiej idzie do innej przychodni w okienku w rejestracji czeka sie naprawdę bardzo długo człowiek sie czuje olewany dosłownie za każdym razem co tam przychodzi,za każdym razem trzeba sie fatygować żeby zpisać chore dziecko do lekarza ponieważ dodzwonić sie to jest jakiś cud!!! Niech zmienią osoby tam pracujące bo to jest jakaś paranoja i ten cały system numerkowy zresztą tak samo!!!
Dobrzy pediatrzy
Co byś zmienił w firmie?
Wybralismy te przychodnie ze wzgledu na dobrego, naszym zdaniem, lekarza. Ale obsluga w rejestracji pozostawia wiele do zyczenia: panie rejestratorki zawsze kaza na siebie czekac, a kiedy probuje sie dodzwonic, to czasami przez godzine jest zajety numer.
Fachowa i miła obsługa.