Co możesz zrobić dla swojego biznesu w internecie?

Czas czytania: 3 min.

Coraz więcej przedsiębiorstw zdaję sobie sprawę z tego że nie wystarczy stworzyć stronę internetową do swojego biznesu. W koszu konkurencji musisz znaleźć sposoby na dotarcie do swoich klientów.

Pozycjonowanie stronyinternetowej

Pozycjonowanie stron Katowice“, “pozycjonowanie stron www” – tego typu frazy do wyszukiwarki Google coraz częściej wpisują przedsiębiorcy ze Śląska. I nic dziwnego, bowiemdzięki pozycjonowaniu możesz znaleźć się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce Google – na frazy wpisywane przez Twoich potencjalnych klientów. Na pozycjonowanie składają się: drobiazgowy audyt strony, jej optymalizacja, napisanie treści nasyconych słowami kluczowymi oraz zdobywanie wartościowych linków prowadzących do strony. Użytkownicy ufają wyszukiwarce Google i nie traktują odpowiedzi jako reklamy. Dlatego zdecydowanie warto spróbować tego rozwiązania!

Kampania reklamowa Google Ads

Kampanie reklamowe pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów i zwiększenie sprzedaży już w kilka dni po ich uruchomieniu. Na początku możesz spróbować kampanii w sieci wyszukiwania – są to płatne odpowiedzi to w wynikach wyszukiwarki Google. Twoja reklama wyświetla się, gdy użytkownik wpisze hasło związane z Twoimi produktami lub usługami. Dzięki temu dotrzesz do osób, które w danej chwili potrzebują Twojej oferty.

Przypominaj się tym, którzy nie kupili Twoich produktów!

W ramach Google Ads możesz uruchomić kampanię remarketingową. Polega ona na tym, że osobom, które były na Twojej stronie, ale nie skontaktowały się z Tobą, ani nie zrobiły zakupów, będą wyświetlać się reklamy – na stronach które ta osoba odwiedzi. Możesz dowolnie skonfigurować takie reklamy. Dzięki temu będziesz mógł przypomnieć się użytkownikom Twojej strony – być może w przyszłości zdecydują się na zakup.

Wykreuj potrzebę – wykorzystaj Facebooka

Jeśli masz niszowy produkt albo chcesz trafić do konkretnego odbiorcy, który jednak nie wie, że potrzebuje Twojego produktu usługi – warto skorzystać z kampanii reklamowych na Facebooku i w innych mediach społecznościowych. Możesz wybrać grupę docelową, która jest Twoim idealnym klientem, aby wyświetlało mu się reklamy Twojej oferty. Dzięki temu możesz wykreować potrzebę posiadania – i zwiększysz sprzedaż w swojej firmie.

Sylwia Machowska
Źródło: Artykuł sponsorowany

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe