Warsztaty z kosmetyczką, treningi brazylijskiego jiu-jitsu czy spotkanie ze stylistką - o takie aktywności prosiły chorzowskie kobiety.
Wtedy do głosu doszli mężczyźni: „Chcemy też coś dla siebie. W końcu Chorzów jest mężczyzną!” i rozgorzała dyskusja. Tak powstał projekt „Chorzów szyty na miarę”
To program pełen ciekawych propozycji dla obu płci
Po warsztatach dla dzieci i seniorów czas na aktywizację osób w sile wieku: pracujących i rodziców.
To może wydawać się zaskakujące, ale to właśnie ta grupa zdiagnozowana została jako najmniej aktywni uczestnicy kultury. W szczególności dotyczy to mężczyzn – zauważa Magdalena Sekuła, pełnomocnik prezydenta miasta ds. promocji i aktywizacji społecznej.
Dlatego panowie dostaną 100% męską ofertę. Będą zwiedzać nietypowe salony samochodowe, poznawać nowinki motoryzacyjne, rozmawiać o stylizacji brody i włosów, a także oglądać prawdziwie męskie filmy.
W realizację programu, trwającego niemal cały rok, włączył się cały kalejdoskop instytucji i firm. Wszystko po to, aby znaleźć odpowiedź na to, czy Chorzów jest kobietą czy raczej mężczyzną.