Taki spot przez cały tydzień będzie pojawiał się na antenie TVN CNBC. Ruszyła bowiem informacyjna kampania inwestycyjna Chorzowa. Oprócz spotów telewizyjnych informacje o Chorzowie pojawiać się będą również w internecie - przez dwa tygodnie na portalach Onet Biznes i Puls Biznesu. O terenach inwestycyjnych pisać będą również gazety - informacje pojawią się m.in. w Gazecie Wyborczej i piśmie branżowym Menager.
Informacje w mediach to tylko fragment przestrzeni, w której ze swoją ofertą pojawi sie miasto. Inwestorzy o tym co ma do zaproponowania Chorzów będą mogli dowiedzieć także na lotniskach w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Krakowie. Między 8 a 10 października miasto zaprezentuje się również na targach inwestycyjnych EXPO REAL w Monachium, które zaliczane są do największych tego typu imprez w Europie.
Zadaniem tej kampanii jest wypromowanie 7 ofert inwestycyjnych na terenie dzielnic Chorzów II i Chorzów Stary, które zawierają tereny pod inwestycje o łącznej powierzchni 66,34 ha, w tym 6 terenów inwestycyjnych będących własnością miasta Chorzów oraz dużego terenu poprzemysłowego będącego własnością Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Huty Kościuszko S.A.