Od poniedziałku, 16 marca, w Urzędzie Miasta Chorzów mieszkańcy będą obsługiwani tylko po wcześniejszym umówieniu wizyty przez telefon.
Na razie nie zapadła decyzja o zamknięciu chorzowskiego Urzędu Miasta, ale od najbliższego poniedziałku wprowadzone zostaną ograniczenia w funkcjonowaniu magistratu.
- W trosce o bezpieczeństwo i dla zapewnienia ciągłości funkcjonowania Urzędu Miasta, od poniedziałku mieszkańcy będą obsługiwani tylko i wyłączenie po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty – informuje Katarzyna Hohuł, z Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Chorzów.
W Urzędzie Miasta Chorzów osoby nieumówione nie będą obsługiwane
Termin i godzina spotkania w urzędzie zostaną ustalone podczas rozmowy z pracownikiem magistratu, nadany zostanie także numer klienta. Osoby nieumówione nie będą obsługiwane.
Lista numerów telefonów do wydziałów bądź referatów zostanie udostępniona na miejskie stronie internetowej, portalach społecznościowych i tablicach informacyjnych miasta.