Miasto Chorzów zaprasza wystawców do udziału w kolejnej edycji Chorzowskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego, który odbędzie się w dniach 12–14 grudnia 2025 r. w Parku Hutników w Chorzowie.
To wyjątkowe wydarzenie od lat przyciąga mieszkańców i gości, stając się jednym z najbardziej klimatycznych punktów w kalendarzu przedświątecznych atrakcji naszego miasta. Magiczna atmosfera, zapach pierników, świąteczne rękodzieło i smakołyki – to wszystko tworzy niepowtarzalny klimat Jarmarku.
Dla kogo Jarmark?
Organizatorzy do udziału zapraszają:
- twórców i rękodzielników z całej Polski,
- wystawców branży gastronomicznej – m.in. z oscypkami, piernikami, ciastami, grzańcem, pierogami, owocami w czekoladzie,
- przedsiębiorców oferujących unikatowe ozdoby świąteczne, biżuterię, wyroby z drewna, ceramikę i inne niepowtarzalne produkty,
- wszystkich, którzy chcą wnieść odrobinę magii i świątecznego klimatu dla odwiedzających Park Hutników.
Terminy Jarmarku
- 12 grudnia (piątek) – godz. 13:00–19:00
- 13 grudnia (sobota) – godz. 10:00–19:00
- 14 grudnia (niedziela) – godz. 10:00–19:00
Jak się zgłosić?
Aby zostać wystawcą należy:
- Wypełnić i podpisać kartę zgłoszeniową
- Dołączyć minimum 1 fotografię asortymentu, który będzie prezentowany podczas Jarmarku
- Wysłać zgłoszenie w formie elektronicznej (skan z podpisem lub podpis elektroniczny) na adres: [email protected]
Zgłoszenia przyjmowane są w terminie od 2 października do 3 listopada 2025 r. (decyduje data wpływu e-maila). Informację o zakwalifikowaniu Organizator prześle drogą mailową do dnia 6 listopada 2025 r.