Miasto Chorzów ogłasza licytację stawki czynszowej oraz przetarg ofertowy na wynajem lokali użytkowych. Zainteresowani przystąpieniem do przetargu muszą spełnić określone wymagania formalne.
Przystąpienie do przetargu i licytacji
W celu przystąpienia do przetargu, uczestnicy muszą zapoznać się ze stanem technicznym lokalu i zakresem prac remontowych. Oględziny lokalu można umówić w Biurze Obsługi Mieszkańców (BOM) w godzinach urzędowania, z wyjątkiem śród. Należy złożyć zamkniętą kopertę z kompletem wymaganych dokumentów, takich jak oświadczenie o wynajmie, potwierdzenie wpłaty wadium oraz formularz ofertowy.
Dokumenty wymagane do przetargu i licytacji
Aby wziąć udział w przetargu na wynajem lokalu użytkowego, należy dostarczyć następujące dokumenty:
-
oświadczenie dotyczące wynajmu lokalu,
-
potwierdzenie wpłaty wadium,
-
formularz ofertowy z oferowaną stawką czynszu i proponowaną ilością miesięcy zwolnienia z czynszu.
Wszystkie dokumenty muszą być złożone w zamkniętej kopercie do 31 lipca 2025 r.
Przebieg licytacji i przetargu
Licytacja oraz przetarg ofertowy odbędą się 5 sierpnia 2025 roku. Wyniki zostaną opublikowane na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta. Potencjalni najemcy lokali, w których planowana jest sprzedaż alkoholu lub działalność rozrywkowa, muszą uzyskać odpowiednie zgody przed przystąpieniem do przetargu.