Wiadomości z Chorzowa

Notes reklamowy - idealne narzędzie marketingowe

  • Dodano: 2018-02-05 16:30

Notesy reklamowe nie przypominają żadnego innego narzędzia marketingowego, ponieważ ich podstawowa funkcja wykracza znacznie poza reklamę produktu lub usługi firmy. Ponieważ notesy są zwykle używane przez ludzi do robienia notatek i zapisywania ważnych informacji, istnieje dużo większa szansa, że nie zostaną wyrzucone do kosza, jak to często dzieje się na przykład z ulotkami. Jest to jeden z powodów, dla którego notesy reklamowe są świetnym narzędziem do promocji twojej firmy. Sam notes jednak nie wystarczy. Trzeba jeszcze mieć na niego pomysł.

Bądź konsekwentny

Kiedy projektujesz notesy reklamowe dla swojej firmy, musisz pamiętać, że kolorystyka, krój czcionki i logo przyczyniają się do tego, czy i w jaki sposób ludzie zapamiętają i będą postrzegać Twoją firmę. Korzystając z tych samych elementów we wszystkich swoich narzędziach marketingowych, wzmacniasz swoją markę i nasuwasz aktualnym i potencjalnym klientom konkretne skojarzenia. Zanim więc zdecydujesz się na druk, sprawdź, czy szata graficzna notesów jest spójna z innymi produktami i gadżetami, które wypuszczasz. Zdziwisz się, jak szybko w ten sposób możesz trwale zapisać się w pamięci klientów.

Postaw na kreatywność

Chociaż notesy reklamowe są drukowane wraz z danymi kontaktowymi firmy (adres, e-mail i telefon), sposób, w jaki są one projektowane i pakowane, może dać Twojej firmie wyraźną przewagę marketingową. Postaraj się, by notes, który ma za zadanie promować twoje produkty czy usługi, wyróżniał się wśród innych notesów, i by nawiązywał do działalności twojej firmy. Zabawne zdjęcie czy obrazek może być tu dobrym rozwiązaniem – nie tylko wywoła uśmiech na ustach klientów, ale też zapadnie w pamięć. Puść więc wodze fantazji i poeksperymentuj.

Dołącz notes do pakietu

Firmy, które prowadzą prezentacje dla klientów i rozdają zestawy multimedialne każdemu z nich, powinny do zestawu dołączyć notes. Zazwyczaj ludzie w zestawach otrzymują wizytówki, broszury, markowe pióra i papier firmowy, ale to notes pozwoli im na robienie notatek z prezentacji.  Warto więc postawić się w pozycji osoby, która będzie odbierać pakiet promocyjny, i zadać sobie pytanie, czy to, co jest w pakiecie zawarte, jest dla mnie użyteczne.

Używaj swoich notesów!

Czy istnieje dla ciebie, jako właściciela firmy, lepszy sposób na promocję swojego biznesu za pomocą notesów niż używanie ich? Ważne jest, aby pokazać wiarę w swoją markę, promując swoje produkty. Pomimo pojawienia się edytorów tekstów w komputerach, laptopach i smartfonach, korzystanie z analogowych notatników w dalszym ciągu jest bardzo wygodne, a czasami wręcz konieczne, na przykład w trakcie podróży. Dlatego śmiało, pokaż się ze swoim notesem! Niech wszyscy wiedzą, że korzystasz z zasobów swojej firmy.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojChorzow.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.