Kupon Premiowy – wartościowa nagroda dla każdego!

Czas czytania: 5 min.

Wszyscy cenimy bardziej to, co symbolizuje dla nas jakąś wartość. Angażujemy się w sprawy, które mają dla nas znaczenie. Nie szczędzimy wysiłku, by zdobyć to, co jest dla nas wartościowe i doceniamy tych, którzy są dla nas wartościowi. To zupełnie naturalna ludzka cecha. Łatwiej podejmować nam trud, jeśli widzimy realną korzyść, którą on za sobą niesie. Relacje międzyludzkie w tej kwestii opierają się na tych samych zasadach zarówno na płaszczyźnie prywatnej, jak i zawodowej. Dlatego każdy przedsiębiorca wie, że swoich klientów i kontrahentów trzeba nagradzać i to w wartościowy dla nich sposób. Nie każdy tylko wie, jak to zrobić…

 

 

Dylematy przedsiębiorcy

O tym, że nagroda nagrodzie nierówna, zapewne nie raz przekonał się każdy z nas. Pojęcie nietrafionej nagrody większości osób jest jak najbardziej znane. Nie trudno też sobie przypomnieć, jakie emocje wywoływała w nas taka sytuacja  – najczęściej żadne, a jeśli już, to na pewno nie pozytywne. Ewentualnie mogło pojawić się poczucie zawodu i niedocenienia. Trzeba przyznać, że nie brzmi to zachęcająco i niejeden właściciel firmy robi wszystko, by takich zdarzeń w swoich relacjach z klientami i kontrahentami uniknąć.

Problem polega na tym, że znalezienie pomysłu na dobrą nagrodę nie jest zadaniem łatwym. Wymaga mnóstwa czasu i wysiłku, sporego doświadczenia i dobrej znajomości osób, które zamierzamy obdarować. O ile w przypadku kilku osób, przy odrobinie dobrej woli, jest to możliwe, o tyle, jeśli nagroda jest przeznaczona dla większej liczby osób, zadanie wydaje się być niemożliwym do zrealizowania. Stojąc w obliczu takiej sytuacji, przedsiębiorca ma dwa wyjścia – albo zaryzykuje swoje relacje z klientami i wybierze nagrodę „w ciemno”, albo poszuka innego sposobu na zainteresowanie swoją ofertą, wybierając na przykład kampanię reklamową.

W pierwszym przypadku ryzyko, na które się decyduje, często okazuje się być naprawdę wysokie i może skutkować pogorszeniem wzajemnych kontaktów. W drugim natomiast najczęściej okazuje się być sporą inwestycją bez pokrycia, ponieważ działanie reklamy nie dość, że jest bardzo słabe i dociera do niewielkiej ilości odbiorców (większa świadomość klientów, odporność na działania reklamowe), to w dodatku wywołuje krótkotrwały efekt. Reklama nie buduje żadnych relacji z klientem i nie pogłębia tych już istniejących. 

Aby nagroda miała sens…

Trzecim i najlepszym rozwiązaniem okazuje się być propozycja firmy Sodexo w postaci Kuponów Premiowych, skierowana do wszystkich przedsiębiorców, którzy marzą o idealnej, uniwersalnej nagrodzie dla każdego. I choć pojęcie idealnej nagrody może brzmieć lekko banalnie, w rzeczywistości, jak pokazują badania rynkowe i wciąż rosnąca ilość zadowolonych właścicieli firm, jest jak najbardziej trafionym. Kupony premiowe, dzięki swojej uniwersalności i atrakcyjności, dla każdego stanowią wartościową nagrodę, o realizacji której każdy decyduje sam indywidualnie.

Takie podejście do nagradzania pokazuje klientom i kontrahentom, jak ważne dla przedsiębiorcy są ich wzajemne relacje. Proste a zarazem bardzo skuteczne – te dwie cechy chyba najbardziej adekwatnie określają Kupony Premiowe opracowane przez Sodexo. Dzięki szerokiej sieci punktów realizacji, każdy obdarowany ma szansę wybrać nagrodę najlepszą dla siebie.

Pozwala to na wzmocnienie kontaktów pomiędzy przedsiębiorcą a klientami i zacieśnienie łączących ich relacji. Kupony premiowe to jedno z najskuteczniejszych narzędzi budowania lojalności klientów i wzmacniania motywacji do dalszego wysiłku ze strony kontrahentów wkładanego we wspólną współpracę.

Moc doświadczenia  – Sodexo!

Kupony premiowe są nie tylko bardzo skutecznym rozwiązaniem, ale także niezwykle wygodnym. Sprawdzają się we wszystkich sektorach działalności, a ich stosowanie zawsze przynosi zaskakująco pozytywne rezultaty. Poza tym, Kupony Premiowe pozwalają przedsiębiorcom na oszczędność budżetu (kupony są zwolnione z podatku VAT) i czasu (ich realizacja to zaledwie 48 godzin!). Dzięki możliwości personalizacji ich wyglądu (nazwa firmy, dowolne hasło), który każdy właściciel może dopasować do swoich potrzeb, stanowią także doskonałe narzędzie budowania wizerunku swojej firmy.

Opracowanie tak skutecznych metod nagradzania to zasługa ogromnego doświadczenia Sodexo, które jest udziałem firmy działającej w wielu krajach całego świata. Zostało ono wzbogacone innowacyjnymi rozwiązaniami oraz otwartością na wymianę doświadczeń pomiędzy pracownikami, w myśl jednej z kluczowych zasad firmy „know – how”. Takie połączenie zaowocowało stworzeniem skutecznych metod wsparcia biznesu, które są świetnym rozwiązaniem problemów wielu przedsiębiorców bez względu na sektor ich działalności.

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe