Funkcjonowanie chorzowskiego Urzędu Miejskiego od 22 kwietnia
Od środy 22 kwietnia przywraca się w niżej wymienionych wydziałach możliwość bezpośredniej,lecz ograniczonej obsługi Mieszkańców:
1. Wydział Spraw Obywatelskich (Referat Komunikacji, Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych)
2. Wydział Architektury, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej
3. Wydział Zasobów Komunalnych
4. Wydział Podatków i Opłat Lokalnych
5. Wydział Usług Komunalnych i Ekologii
W trosce obezpieczeństwo Mieszkańcow oraz pracowników urzędu wprowadzamy zasady ograniczonego poruszania się po urzędzie:
- sprawy związane z rejestracją pojazdów i prawami jazdy załatwiane będą wyłącznie w Pawilonie C pod estakadą
- sprawy związane z dowodami osobistymi i ewidencją ludności załatwiane będą w budynku Urzędu Miasta w pokojach nr 7, 9 i 11. Ta część parteru budynku będzieodizolowana od reszty gmachu. Mieszkańców chcących załatwić te sprawy proszeni są, by kierować się do urzędu od ulicy Jagiellońskiej
- sprawy związane z czterema pozostałymi wydziałami wymienionymi w punktach 2,3,4,5 załatwiane będą wyłącznie na parterze, w holu głównym, gdzie powstały cztery stanowiska do bezpiecznej obsługi Mieszkańców. Stanowiska te wyposażone są w przegrody, zapewniające odpowiednie odległości między stronami.
Mieszkańcy przed wizytą w Urzędzie Miasta zobowiązani są umówić się telefonicznie na konkretny dzień i konkretną godzinę dzwoniąc na numery:
Referat Komunikacji – dowody rejestracyjne, prawa jazdy | 32 4165132 |
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych | 32 4165010 |
Wydział Architektury, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej | 32 4165334 |
WydziałZasobów Komunalnych | 32 4165121 |
Wydział Podatków i Opłat Lokalnych | 32 4165027 |
Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – sprawy ochrony środowiska i gospodarki komunalnej | 32 4165413 |
Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – Referat Gospodarki Odpadami | 32 4165028 |
32 2412749 |
Składanie dokumentów do urzędu będzie realizowane poprzez wrzucenie ich do urny stojącej w przedsionku urzędu.
Pozostałe wydziały Urzędu Miasta obsługują strony telefonicznie i za pośrednictwem elektronicznych narzędzi (mail, sekap, epuap).
32 4165108 | |
Wydział Działalności Gospodarczej | |
32 4165402 | |
Wydział Egzekucji i Windykacji | 32 4165134 |
32 4165431 | |
32 4165304 | |
Wydział Inwestycji Komunalnych | 32 4165438 |
Wydział Księgowości | 32 4165105 |
Wydział Kultury, Sportu i Turystyki | 32 4165313 |
Wydział Obsługi Technicznej | |
32 4165307 | |
Wydział PolitykiSpołecznej | 32 4165226 |
Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej | 32 4165220 |
32 4165627 | |
32 4165987 | |
Wydział Zarządzania Nieruchomościami | 32 4165425 |
32 4165121 | |
Wydział Zdrowia | 32 4165238 |
Kancelaria Rady Miasta | 32 4165205 |
Straż Miejska tel. Alarmowy 986 | 32 2416145 |
Biuro Audytu i Kontroli tel. wew. 235 | 32 4165000 |
Biuro Inspektora OchronyDanych Osobowych | 695561215 |
Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków | 32 4165415 |
32 4165420 | |
Biuro Zamówień Publicznych |
|
Tagi:
Urząd Miasta

















Komentarze (1) DODAJ