Do Ruchu Chorzów trafią kolejne pieniądze z Urzędu Miasta.
Tym razem klub może liczyć na 300 tysięcy złotych za promocję miasta w internecie. Do zadań "Niebieskich" będzie należała promocja Chorzowa na portalach społecznościowych, oficjalnej stronie klubu i w aplikacji mobilnej. Do tego logotyp miasta pojawi się w materiałach telewizji klubowej. Wybrane informacje dot. funkcjonowania miasta pojawią się też w klubowym newsletterze.
Jestem przekonany, że będzie to z korzyścią dla miasta. Klub bardzo prężnie działa w internecie, a jego akcje medialne, chociażby związane z aplikacją na smartfony, cieszą się sporym zainteresowaniem - mówi Andrzej Kotala, Prezydent Chorzowa.
Początkowo Urząd Miasta zamierzał rozpisać przetarg na promocję miasta poprzez sport obejmujący przede wszystkim promowanie Chorzowa na obiektach sportowych czy koszulkach zawodników. Pandemia koronawirusa i zawieszenie wszystkich rozgrywek sportowych spowodowały, że zadanie ograniczono do promocji w internecie. Miasto wciąż ma zabezpieczoną resztę pieniędzy, którą miało zamiar wydać na promocję w ramach rozgrywek sportowych. Jeśli rozgrywki zostaną wznowione Urząd Miasta zdecyduje o rozpisaniu przetargu na dalszą promocję miasta już podczas meczów i wydarzeń rzeczywistych.