"Chorzów miasto na banerach" to piąta z cyklu debat „Chorzów na żywo”. Goście spotkali się na Stadionie Śląskim. Miejsce nie było przypadkowe, bo dyskusja dotyczyła promocji Miasta, a „Kocioł Czarownic” to jeden z najważniejszych punktów na chorzowskiej mapie marketingowej.
Za nami już piąte spotkanie w ramach cyklu "Chorzów na żywo"
Uczestnicy rozmawiali o tym, jak śląskie miasta skupione w Metropolii GZM mogą się promować, dzięki atrakcjom na swoim terenie. Również tym, których właścicielem jest Samorząd Województwa Śląskiego.
Za nami już pięć spotkań w ramach „Chorzów na żywo”. Rozmawiano w ich trakcie o kulturze, architekturze oraz hutnictwie i przemysłowej historii miasta, a także problemach lokalnych restauratorów i gastronomów. Tym razem dyskusja dotyczyła promocji oraz kilku aspektów marketingu terytorialnego.
Debatę poprowadził redaktor Marek Czyż. Wśród rozmówców znaleźli się Andrzej Kotala, prezydent Chorzowa, Adam Hajduga, zastępca dyrektora Muzeum Hutnictwa, Marcin Mańka, szef rady nadzorczej Ruchu Chorzów oraz Rafał Kandziora, radny Sejmiku Województwa Śląskiego.
Chorzów, jak miasto, które wyrosło z huty, miasto Ruchu i Parku Śląskiego, ma ogromny potencjał promocyjny. I właśnie o tym, jak go właściwie wykorzystać i jaką strategię obrać, dyskutowali uczestnicy.
Debatę na żywo można było oglądać na profilu Miasta Chorzów na Facebooku oraz już po wydarzeniu na miejskim kanale "Kocham Chorzów" na Youtube.