Wiadomości z Chorzowa

Chorzowski park rozrywki coraz popularniejszy

  • Dodano: 2018-07-30 08:15, aktualizacja: 2018-07-30 08:13

Za nami pierwsza część sezonu w Legendii Śląskim Wesołym Miasteczku. Jak on przebiega? Lech Coaster zbiera kolejne nagrody, Bazyliszek okazuje się prawdziwym hitem, trwają przygotowania do kolejnych imprez z cyklu Legendia at night, pada też dzienny rekord frekwencji, którego w chorzowskim parku rozrywki nie było od kilkudziesięciu lat.

Już teraz możemy powiedzieć, że jest to bardzo dobry sezon dla Legendii. Od jego startu, czyli od 31 marca, frekwencja dopisuje – cieszy się Izabela Kieliś, brand manager Śląskiego Wesołego Miasteczka. – Goście podkreślają, że najbardziej rzucają się w oczy zmiany wizualne: nowe alejki, aranżacje zieleni, wystrój. Ludzie, którzy nie byli u nas od pięciu lat, mają problem z rozpoznaniem tego miejsca.

Legendia to jednak przede wszystkim nowe atrakcje, a tu Lech Coaster jest ciągle na fali wznoszącej. Tym razem został wyróżniony przez Stowarzyszenie Miłośników Parków Rozrywki w Niemczech, jako jedna z najlepszych atrakcji roku 2017.

Nagroda została przyznana na podstawie obserwacji i wyników, które „Lech” już zrobił - tłumaczy Kieliś.

Już wkrótce zostanie uruchomiony drugi wagonik, który sprawi, że przepustowość kolejki będzie dwukrotnie większa. Lech Coaster przeszedł również do finałowego etapu prestiżowego konkursu architektonicznego „Budowa Roku”.Również otwarty w tym roku Bazyliszek okazał się strzałem w dziesiątkę. Urządzenie przyciąga przede wszystkim najmłodszych. I zazwyczaj na jednej przejażdżce się nie kończy.

Również infrastruktura towarzysząca, czyli przeniesienie w to miejsce rura parku oraz budowa zaplecza gastronomicznego, cieszą się dużym wzięciem. To miejsce relaksu dla rodziców, którzy mogą odpocząć i napić się kawy po zwiedzaniu parku, a ich dzieci mają szansę się wyszaleć. Cały budynek sprawdza się kompleksowo i już teraz widzimy, że jego budowa była doskonałym pomysłem – wyjaśnia Kieliś.

W tym sezonie chorzowski park rozrywki zachęca do udziału w cyklu „Legendia at Night”.

Pierwszy event odbył się 23 czerwca. Przed nami kolejne.  Podczas każdej edycji odbywa się dedykowany pokaz multimedialny, który jest połączeniem muzyki, światła i dźwięku. Motywem przewodnim są w tym przypadku żywioły.

Zależy nam na tym, aby każde z tych wydarzeń miało jakąś wartość dodaną, zarówno w części dziennej, jak i nocnej – podkreśla Kieliś.

10,5 Tysiąca osób odwiedziło Legendię 16 czerwca tego roku. To dzienny rekord frekwecji ostatnich kilkudziesięciu lat

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojChorzow.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również