Wiadomości z Chorzowa

Dlaczego warto stosować opisy kategorii?

  • Dodano: 2020-03-12 10:30

Jeśli chcemy skutecznie wspomagać naszych klientów w ich konsumenckich wyborach, powinniśmy postawić na jak najdokładniejsze zaprezentowanie naszych produktów i wygodne poruszanie się po naszej stronie internetowej. Dlatego, żeby ułatwić klientowi odnalezienie się w naszej bogatej ofercie, powinniśmy pogrupować poszczególne produkty w nadrzędne kategorie. A skoro mamy kategorie, to potrzebujemy też rzeczowych i zgrabnych opisów kategorii.

Dzięki nim, nasi klienci będą dobrze zorientowani w naszym asortymencie, chętniej będą korzystać z uporządkowanej strony internetowej, a co za tym idzie, również chętniej korzystać z naszych usług. Porządek i jasno określone zasady stanowią przecież fundament w budowaniu zaufania klientów do każdej solidnej marki.

Jak powinny wyglądać opisy kategorii?

Opisy kategorii powinny zawierać podstawowe informacje o danej grupie oferowanych przez nas produktów. Można zawrzeć w nich skrócony opis naszych usług, żeby klienci mogli szybciej dotrzeć do interesującego ich produktu. Dzięki temu zyskujemy zadowolenie odbiorców, a także nadajemy naszej witrynie profesjonalny charakter i wizualnie bardziej estetyczny wygląd.

Przykładowo, jeśli prowadzimy sieć restauracji i chcemy, żeby nasi klienci mogli zobaczyć fotografie i poczytać o każdym z naszych lokali, możemy zawrzeć ogólne informacje na temat prowadzonych restauracji w opisie kategorii, a poniżej wyszczególnić poszczególne miasta Polski, w których są usytuowane: Katowice, Poznań, Opole, Wrocław. Po kliknięciu w poszczególne kategorie odwiedzającym stronę wyświetlą się dokładne adresy, mapy i zdjęcia. Zobacz koniecznie - copywriter Katowice.

Ponadto, jeśli w opisach kategorii zostaną użyte odpowiednie frazy i słowa kluczowe, a ważniejsze partie tekstu zostaną odpowiednio wyróżnione, z pewnością zwiększy się również pozycja naszej strony w wyszukiwarce internetowej. Dzięki temu potencjalni klienci będą mogli nas dużo łatwiej znaleźć spośród setek konkurencyjnych ofert.

A temu mogą sprostać copywriterzy doświadczeni w pisaniu tekstów według zasad SEO.

Dobry opis kategorii powinien być przede wszystkim także poprawny językowo, przejrzysty i napisany zwięzłym przystępnym językiem. Musi być łatwy w odbiorze i zachęcający do kliknięcia w poszczególne produkty. W tym celu copywriterzy posługują się perswazyjnym językiem korzyści, który pozytywnie oddziałuje na odbiorcę i skłania go do zrobienia u nas zakupów. Nie należy zapominać również o właściwym układzie graficznym – w cenie są wszelkiego rodzaju zabiegi formatowania, tj.:


 

  • wypunktowanie, ułatwiające szybką lekturę;

  • pogrubienie poszczególnych kategorii;

  • częste stosowanie akapitów;

  • orientacyjne śródtytuły.

     

Dobry opis kategorii pozytywnie wpłynie na Twoje wyniki!

Dlatego jeśli chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie, podnieść prestiż swojej firmy oraz w rezultacie cieszyć się coraz lepszymi wynikami sprzedaży, zalecamy skorzystanie z usług profesjonalnych doświadczonych copywriterów, którzy za sprawą solidnych i zręcznych opisów kategorii usprawnią funkcjonowanie Twojej strony. Sprawdź także opisy produktów dla sklepów internetowych.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojChorzow.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.