Wiadomości z Chorzowa

Problem z załatwieniem sprawy urzędowej? Zgłoś się do Rzecznika Spraw Chorzowskich!

  • Dodano: 2024-12-20 09:15

Miałeś kiedykolwiek problem z załatwieniem sprawy w urzędzie? Nie wiedziałeś, gdzie dokładnie się udać? Świeżo powołana Rzeczniczka Spraw Chorzowskich ma rozwiązywać właśnie takie problemy!

Pomoc w sprawach urzędowych

W czwartek, 19 grudnia, pracę oficjalnie rozpoczęła Rzecznik Spraw Chorzowskich, Iwona Pacoń. Stworzenie takiego stanowiska było jedną z obietnic wyborczych prezydenta Szymona Michałka. Czym dokładnie ma zajmować się Rzecznik Praw Chorzowskich? Przede wszystkim ma służyć mieszkańcom pomocą przy załatwianiu spraw w urzędzie i radzeniu sobie z przeróżnymi procedurami administracyjnymi. 

- Moim zadaniem jest pomóc wam w codziennych sprawach dotyczących naszego miasta. Jeżeli nie jesteście pewni, gdzie załatwić daną sprawę urzędową, macie pytania dotyczące usług miejskich lub chcecie przedstawić kwestie waszej okolicy, możecie zgłosić się do mnie – przekazuje pani rzecznik Iwona Pacoń.

Jak się zgłosić? Pani rzecznik posiada swoje biuro przy ulicy Wolności 3. Pomocy można szukać również pod numerem telefonu 32 416 50 00 wew. 5421 lub mailowo, wysyłając wiadomość na adres rsc@chorzow.eu.
 

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojChorzow.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również