By dobrze rozwijać własną firmę niezbędne jest jej odpowiednie rozreklamowanie. Sposobów na promocję jest wiele, jednak zawsze najlepszym rozwiązaniem jest wyjście do ludzi i zaprezentowanie swojej oferty w sposób bezpośredni. Idealnym miejscem do prezentacji swojej firmy są wszelkiego rodzaju eventy branżowe. W przypadku imprez organizowanych w halach wystawowych do dyspozycji uczestników pozostają najczęściej specjalnie przygotowane boxy. W przypadku imprez, na których organizator nie zapewnia gotowych boxów, oraz organizowanych w plenerze, niezbędne jest użycie odpowiedniego namiotu reklamowego. Jeśli nie ma potrzeby częstego używania namiotu, można go po prostu wynająć.
Rodzaje namiotów reklamowych
Na rynku dostępne są różnego rodzaju namioty reklamowe. Najpopularniejsze są namioty ekspresowe, które dzięki swojej konstrukcji bardzo szybko i łatwo się rozkłada. Jest to zasługą lekkiej, ale stabilnej konstrukcji stalowej. Dużą zaletą tego rozwiązania jest możliwość prostej rozbudowy i dodawania kolejnych ścianek. Równie popularne są namioty reklamowe stałociśnieniowe. Ich największymi zaletami są opływowy kształt i odporność na wszelkie warunki atmosferyczne. Sprawdzą się o każdej porze roku i niemal w każdych warunkach. Trzecim rodzajem są namioty reklamowe wentylatorowe. Ich zaletą jest zastosowany w nich system wentylacyjny przydatny w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
Zakup czy wynajem
Firmy, które dosyć często biorą udział w targach i innych eventach reklamowych mogą się pokusić, by namioty reklamowe posiadać na własność. Jeśli jednak udział w tego typu imprezach jest jedynie okazjonalny, lepszym rozwiązaniem jest wynajem namiotów. Koszt wynajmu jest dużo niższy i znika problem z przechowywaniem, ponieważ wypożyczalnia namiotów bardzo często oferuje dowóz sprzętu na miejsce imprezy, wraz z usługą jego rozłożenia. Dzięki usługom firm takich jak Vitabri, która w swojej ofercie ma zarówno produkcję jak i wynajem namiotów, udział we wszelkiego rodzaju imprezach branżowych jest wygodny i bezproblemowy. Wystarczy przywieźć na miejsce swoje materiały promocyjne, a namiot będzie stał przygotowany. Po zakończeniu prezentacji nie trzeba się martwić pakowaniem i transportem. Wystarczy wybrać opcję z pełną obsługą, a wypożyczalnia namiotów samodzielnie złoży swoje namioty reklamowe i zabierze swoim transportem.
Co wchodzi w skład wynajmowanego zestawu?
Decydując się na wynajem namiotów, nie musimy posiadać nawet wyposażenia wnętrza. W ramach usługi wypożyczenia otrzymuje się pełny komplet akcesoriów niezbędnych do rozłożenia i korzystania z namiotu, a dodatkowo wypożyczalnia namiotów może dostarczyć wszelkie wyposażenie niezbędne do prowadzenia promocji. Poza stołami i krzesłami zamówić można pełne systemy oświetlenia, umożliwiające długie działanie i dobre wyeksponowanie promowanych usług. W okresie chłodniejszym warto pomyśleć o promiennikach podczerwieni lub parasolach grzewczych, które podniosą temperaturę wewnątrz namiotu. Przy okazji imprez odbywających się w plenerze o niepewnym gruncie, przydatna będzie podłoga modułowa, gwarantująca stabilizację i wyrównanie nawierzchni użytkowej. Dla firm, które chcąc organizować poczęstunek, bądź namioty handlowe mają za zadanie prezentować ofertę gastronomiczną, przewidziane są płotki reklamowe rozszerzające strefę namiotu, oraz zestawy stołów i ław cateringowych. Dzięki temu zakres działalności, dla których wypożyczalnia namiotów może być przydatna, jest naprawdę duży. Namioty handlowe sprawią, że wypromowanie firmy będzie dużo prostsze.
Wynajmuj namioty od producenta VITABRI – najwyższej jakości produkty.