26 września z inicjatywy Komendanta Miejskiego Policji w Chorzowie podinspektora Roberta Łuszcz odbyła się debata z mieszkańcami z rejonu placu Matejki.
Podczas debaty policjanci wyjaśnili zasady działania aplikacji " Krajowa Mapa zagrożeń Bezpieczeństwa" oraz "Moja Komenda", ich obsługę oraz możliwości wykorzystania.
W odpowiedzi na sygnały mieszkańców, którzy zgłaszali problem związany z dewastacją budynków oraz zakłócaniem spokoju w rejonie placu Matejki z inicjatywy Komendanta Miejskiego Policji w Chorzowie podinspektora Roberta Łuszcz odbyła się wczoraj debata z mieszkańcami.
W dyskusji, która odbyła się w krypcie kościoła św. Antoniego w Chorzowie przy ul Kopernika 1, udział wzięli przedstawiciele chorzowskiego magistratu, straży miejskiej oraz policjanci z Komendantem Miejskim Policji podinsp. Robertem Łuszcz na czele.
W pierwszej części spotkania, komendant przywitał przybyłych gości zreferował dotychczasowe działania chorzowskich policjantów w tym rejonie. Na koniec zachęcił do aktywnego udziału w dyskusji. Drugą część spotkania stanowiła ożywiona dyskusja, podczas której zdefiniowano problem występujący w rejonie placu Matejki, a następnie rozważano możliwe warianty i możliwości jego rozwiązania. Organizatorzy i uczestnicy spotkania mają nadzieję, że proponowane rozwiązania zostaną poddane analizie, a po wdrożeniu doprowadzą do poprawy bezpieczeństwa.
Podczas debaty policjanci wyjaśnili zasady działania aplikacji " Krajowa Mapa zagrożeń Bezpieczeństwa" oraz "Moja Komenda", ich obsługę oraz możliwości wykorzystania.