Wiadomości z Chorzowa

Jak wesprzeć sprzedaż produktów swojej firmy?

  • Dodano: 2021-01-04 13:30

Każdy właściciel firmy, która oferuje dowolne produkty chce, aby ich sprzedaż szła jak najlepiej.  Warto wiedzieć, że wsparcie sprzedaży jest szczególnie ważne wtedy, gdy chce się tę sprzedaż zwiększyć. Na szczęście jest wiele procesów, które mogą do tego doprowadzić i zdecydowanie warto jest z nich skorzystać. Co zatem można zrobić, aby sprzedaż twojego produktu poszła w górę i zaczęła generować większe zyski? Czy warto do tego zatrudniać zewnętrzne firmy, które znają się na rzeczy i mają już sporo doświadczenia? Co taka firma może ci zaproponować?

  1. Merchandising – czyli odpowiednie przedstawienie produktu na półce
  2. Event Marketing – czyli jak zainteresować klientów nowym produktem
  3. Experience marketing – jak pobudzić wszystkie zmysły klientów? 

Merchandising – czyli odpowiednie przedstawienie produktu na półce

Merchandising jest jedną z najpopularniejszych form wsparcia sprzedaży. Polega on na używaniu znaków, kojarzących się z danym produktem. Najbardziej kojarzy się jednak z odpowiednim ustawieniem produktów na półkach sklepowych w taki sposób, aby przyciągnęły one wzrok przechadzających klientów i by zachęciły ich do kupna. Dobre firmy zewnętrzne zajmujące się tego typu wsparciem sprzedaży przygotują odpowiednią strategię obecności twojego produktu na półkach sklepowych. Będą także raportować swoje działania i przedstawią materiał dowodowy w postaci zdjęć.

Event Marketing – czyli jak zainteresować klientów nowym produktem

Event Marketing także świetnie sprawdza się jako wsparcie sprzedaży, ponieważ wykonywany jest w miejscu, w którym zbiera się dużo potencjalnych klientów. Ważne jest jednak to, aby działania terenowe zostały wykonane profesjonalnie, ponieważ dzięki temu w ten sposób klienci będą później postrzegali promowaną markę. Do tego typu działań należą jednak nie tylko większe eventy, ale także sampling, czyli częstowanie próbkami, pokazy, roadtoury czy konferencje. Zdecydowanie warto jest więc w takie wsparcie sprzedaży zainwestować.

Experience marketing – jak pobudzić wszystkie zmysły klientów?

Experience marketing, czyli inaczej zwany marketing doznań to różnorodne, niestandardowe działania, których celem jest zaangażowanie odbiorców. Jako narzędzie marketingowe zostało wprowadzone do użytku w latach 90 dwudziestego wieku – a więc zaledwie trzy dekady temu, jednak stale jego popularność rośnie. Nic dziwnego – jego efekty mogą być naprawdę zadowalające, jeżeli wie się, jak przeprowadzić akcje. Dlatego ważne jest, aby powierzyć je specjalistom takim, jak ci, którzy pracują w OEX Cursor.


Źródło: Artykuł sponsorowany

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.