1785m2 powierzchni, 6 projektorów, wydarzenia dla ponad 500 osób oraz elastyczna możliwość podziału na mniejsze części. Tak w skrócie opisać można powstające przestrzenie Centrum Konferencyjno-Biznesowego Stadionu Śląskiego.
Całość zostanie oddana do użytku wiosną tego roku
Pierwsze prace rozpoczęły się w październiku ubiegłego roku od rozbiórki istniejących ścian oraz zainstalowania ogrzewania podłogowego i wykonania wylewek. Obecnie działania skupiają się na systemach klimatyzacji i wentylacji. Na dniach zakończy się nakładanie tynków akustycznych, które zapewnią odpowiednie wyciszenie nowych pomieszczeń.
Nowa część Centrum Konferencyjno-Biznesowego zwiększy atrakcyjność Stadionu Śląskiego i spełni oczekiwania organizatorów przeróżnych wydarzeń. Będą oni mogli przeprowadzić swoje wykłady, szkolenia i spotkania w komfortowych i spełniających najwyższe standardy warunkach – mówi Bartłomiej Kowalski, Dyrektor Generalny Stadionu Śląskiego. – Całość wyposażona będzie w nowoczesny sprzęt multimedialny sterowany za pomocą iPada. Przy wykorzystaniu całej przestrzeni prezentowane treści mogą wyświetlać się nawet na 6 projektorach – dodaje.
Jak będą przebiegały prace?
Po zakończeniu prac związanych z wentylacją rozpoczną się montaże stolarki wewnętrznej. Następnie prace końcowe obejmować będą instalację ścianek mobilnych, montaż wykładzin, forniru i mebli. Nowe przestrzenie Stadionu Śląskiego zostaną oddane do użytku wiosną bieżącego roku.