Ponad 10 tysięcy pobrań i ponad 25 tysięcy złotych na klubowym koncie – aplikacja Ruchu Chorzów odniosła wielki sukces. Dzięki niej klub zarabia, a kibiców nic to nie kosztuje.
Aplikacja Ruchu Chorzów została uruchomiona zaledwie miesiąc temu, ale już teraz można stwierdzić, że pomysł był bardzo trafiony. Z pozoru nie różni się niczym od innych klubowych aplikacji, ale tu zastosowano nowatorskie rozwiązanie – moduł finansowy. Dzięki niemu kibice Niebieskich mogą wspierać swój klub nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów – wystarczy, że z pomocą aplikacji będą robić codzienne zakupy.
- W pierwszym miesiącu zebraliśmy środki na realizację dwóch celów - remontu szatni i zakupu sprzętu fizjoterapeutycznego. Kolejnym pomysłem jest dofinansowanie zgrupowania pierwszej drużyny, na co zebraliśmy już blisko 9000 zł, z zakładanych 15 000 zł – informuje Ruch Chorzów na swojej stronie internetowej.
Aplikację Ruchu Chorzów pobrano już ponad 10 tys. razy
Jak się to udało? Wystarczy podać kilka liczb. Według podsumowania przedstawione przez klub z Cichej w ciągu pierwszego miesiąc kibice Niebieskich:
- pobrali aplikację 10944 razy
- zgłosili 3786 kart płatniczych
- zarejestrowali 277 kart partnerskich
- dokonali 2536 transakcji w punktach partnerskich
- wydali na zakupy w 139. punktach partnerskich ponad 354 000 zł
- co przyniosło klubowi zwrot w wysokości ponad 25000 zł
Jak działa aplikacja Ruchu Chorzów?
Przypomnijmy, że by wspierać finansowo Ruch Chorzów wystarczy w klubowej aplikacji zarejestrować swoja kartę płatniczą, a później płacić nią za codzienne zakupy. Niebiescy stworzyli sieć lokalnych punktów partnerskich, gdzie z każdej takiej transakcji część środków trafi na klubowe konto. Można także wspierać Ruch poprzez zakupy w internecie. W tym przypadku nie trzeba rejestrować karty, wystarczy tylko przejść do sklepu w sieci z pozycji aplikacji. Wśród internetowych partnerów klubu jest ponad tysiąc sklepów, a wśród nich m.in.: Adidas, AliExpress, CCC, Castorama, Empik, New Balance, Pyszne.pl i wiele innych. Ruch Chorzów nawiązał także współpracę z BP i Tesco, gdzie można wspomagać klub poprzez karty przedpłacone.