Jak funkcjonuje Urząd Miejski w Chorzowie?
Aktualizacja: Ostrożnie i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa od 25 maja stopniowo wprowadzana jest bezpośrednia obsługa mieszkańców w Urzędzie Miasta.
Do budynku nadal będzie można wejść tylko po wcześniejszym umówieniu się przez telefon, ale więcej wydziałów będzie obsługiwało mieszkańców w swoich pokojach. W celu ograniczenia skupisk ludzi, do konkretnych wydziałów będzie się wchodziło poprzez jedno z trzech wejść do Urzędu Miasta – wejściem głównym, od strony rynku pod arkadami lub od ul. Jagiellońskiej – informację którym wejściem mają Państwo wejść przekaże urzędnik. Wchodząc do budynku Urzędu Miasta należy mieć zasłonięte usta i nos – maseczką, chustą lub przyłbicą. Należy mieć ze sobą swój długopis, aby zminimalizować ryzyko zakażenia. Zalecamy przychodzenie we własnych rękawiczkach jednorazowych. Mieszkańcy będą obsługiwani w pokojach z zamontowanymi przesłonami z plexi, a urzędnicy obsługiwać będą w maseczkach lub przyłbicach. Miejsca Państwa obsługi będa dezynfekowane po każdej wizycie.
· Wydział Architektury, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej / 1 / 32 4165334
· Wydział Budżetu i Analiz / 2 / 32 4165108
· Wydział Działalności Gospodarczej / 3 / 32 4165015
· Wydział Edukacji / 4 / 32 4165402
· Wydział Egzekucji i Windykacji/ 5 / 32 4165134
· Wydział Geodezji / 6 / 32 4165431
· Wydział Informatyki / 7 / 32 4165304
· Wydział Inwestycji Komunalnych / 8 / 32 4165438
· Wydział Księgowości / 9 / 32 4165105
· Wydział Kultury, Sportu i Turystyki / 10 / 324165313
· Wydział Obsługi Technicznej / 11 / 32 4165328
· Wydział Organizacyjny i Kadr / 12 / 32 4165307
· Wydział Podatków i Opłat Lokalnych / 13 / 32 4165027
· Wydział Polityki Społecznej / 14 / 32 4165226
· Wydział Promocjii Komunikacji Społecznej / 15 / 32 4165220
· Wydział Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych / 16 / 32 4165627
· Wydział Spraw Obywatelskich – sprawy wyborcze i inne / 17 / 32 4165229
· Wydział Spraw Obywatelskich – Referat Komunikacji / 18 32 4165132
· Wydział Spraw Obywatelskich – Referat Ewidencji Ludności 19 / 32 4165010
· Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – sprawy ochrony środowiska i gospodarki komunalnej / 20 / 32 4165413
· Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – Referat Gospodarki Odpadami / 21 / 32 4165028
· Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności / 22 / 32 4165987
· Wydział Zarządzania Nieruchomościami / 23 / 32 4165425
· Wydział Zasobów Komunalnych / 24 / 32 4165121
· Wydział Zdrowia / 25 / 32 4165238
· Kancelaria Rady Miasta / 26 / 32 4165205
· Straż Miejska / 27 / 32 2416145 Alarmowy 986
· Urząd Stanu Cywilnego / 28 / 32 2412749
· Biuro Audytu i Kontroli / 29 / 32 4165326
· Biuro Inspektora Ochrony Danych Osobowych / 30 / 695561215
· Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków / 31 / 32 4165415
· Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów / 32 / 32 4165420
· Biuro Zamówień Publicznych / 33 / 32 4165237
Od środy 22 kwietnia przywracamy w niżej wymienionych wydziałach możliwość bezpośredniej,lecz ograniczonej obsługi Mieszkańców:
1. Wydział Spraw Obywatelskich (Referat Komunikacji, Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych)
2. Wydział Architektury, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej
3. Wydział Zasobów Komunalnych
4. Wydział Podatków i Opłat Lokalnych
5. Wydział Usług Komunalnych i Ekologii
W trosceo bezpieczeństwo Mieszkańcow oraz pracowników urzędu wprowadzamy zasady ograniczonego poruszania się po urzędzie:
–>sprawy związane z rejestracją pojazdów i prawami jazdy załatwiane będą wyłącznie w Pawilonie C pod estakadą
–>sprawy związane z dowodami osobistymi i ewidencją ludności załatwiane będą w budynku Urzędu Miasta w pokojach nr 7, 9 i 11. Ta część parteru budynku będzie odizolowana od reszty gmachu. Mieszkańców chcących załatwić te sprawy proszeni są, by kierować się do urzędu od ulicy Jagiellońskiej
–>sprawy związane z czterema pozostałymi wydziałami wymienionymi w punktach 2,3,4,5 załatwiane będą wyłącznie na parterze, w holu głównym, gdzie powstały cztery stanowiska do bezpiecznej obsługi Mieszkańców. Stanowiska te wyposażone są w przegrody, zapewniające odpowiednie odległości między stronami.
Mieszkańcy przed wizytą w Urzędzie Miasta zobowiązani są umówić się telefonicznie na konkretny dzień i konkretną godzinę dzwoniąc na numery:
Referat Komunikacji – dowody rejestracyjne, prawa jazdy | 32 4165132 |
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych | 32 4165010 |
Wydział Architektury, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej | 32 4165334 |
Wydział Zasobów Komunalnych | 32 4165121 |
Wydział Podatków i Opłat Lokalnych | 32 4165027 |
Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – sprawy ochrony środowiska i gospodarki komunalnej | 32 4165413 |
Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – Referat Gospodarki Odpadami |
|
32 2412749 |
Składanie dokumentów do urzędu będzie realizowane poprzez wrzucenie ich do urny stojącej w przedsionku urzędu.
Pozostałe wydziały Urzędu Miasta obsługują strony telefonicznie i za pośrednictwem elektronicznych narzędzi (mail, sekap, epuap).
Wydział Budżetu i Analiz | 32 4165108 |
Wydział Działalności Gospodarczej | 32 4165015 |
Wydział Edukacji | 32 4165402 |
Wydział Egzekucji i Windykacji | 32 4165134 |
Wydział Geodezji | 32 4165431 |
Wydział Informatyki | |
Wydział Inwestycji Komunalnych | 32 4165438 |
Wydział Księgowości | 32 4165105 |
Wydział Kultury, Sportu i Turystyki | |
Wydział Obsługi Technicznej | 32 4165328 |
Wydział Organizacyjny i Kadr | 32 4165307 |
Wydział Polityki Społecznej | 32 4165226 |
Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej | 32 4165220 |
Wydział Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych | 32 4165627 |
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności |
|
Wydział Zarządzania Nieruchomościami | 32 4165425 |
Wydział Zasobów Komunalnych | 32 4165121 |
Wydział Zdrowia | 32 4165238 |
Kancelaria Rady Miasta | 32 4165205 |
Straż Miejska tel. Alarmowy 986 | 32 2416145 |
Biuro Audytu i Kontroli tel. wew. 235 | 32 4165000 |
Biuro Inspektora Ochrony Danych Osobowych | 695561215 |
Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków | 32 4165415 |
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów | 32 4165420 |
Biuro Zamówień Publicznych | 32 4165237 |
Tagi:
Urząd Miasta

















Komentarze (1) DODAJ